Ladenโ€ฆ

Over ons

Welkom bij het meest spannende nieuws van de dag! Nee, het gaat niet over de nieuwste TikTok-dans, en nee, we hebben ook geen primeur over een nieuw reality-tv-programma. Het gaat hier over de Avond4daagse, georganiseerd door de heldhaftige vrijwilligers van de stichting โ€œSJWA de Soosโ€.

Deze onverschrokken groep van tien vrijwilligers is vastbesloten om dit unieke wandelevenement niet verloren te laten gaan voor de inwoners van Almkerk. Het grootste deel van de 400 betalende wandelaars zijn kinderen tussen de 6 en 13 jaar oud, en ze worden begeleid door hun ouders of grootouders. En laten we eerlijk zijn, wie houdt er niet van om een medaille te krijgen aan het einde van een lange wandeling?

Als organisatie hebben ze de nobele taak om alle deelnemers vier avonden veilig door het steeds drukker wordende verkeer te loodsen. Dit is niet altijd een gemakkelijke taak, vooral niet als de deelnemers moe en hongerig zijn, en hun voeten beginnen te protesteren. Maar de organisatie staat klaar om de deelnemers te begeleiden en te helpen waar nodig.

Naast het zorgen voor de veiligheid van de wandelaars, is er nog veel meer werk te doen. De routes moeten jaarlijks worden gecontroleerd en veranderd om ervoor te zorgen dat de deelnemers niet in een herhaling vallen van voorgaande jaren. En wie heeft er gedacht aan het plaatsen van dranghekken en vuilnisbakken? Het lijkt misschien een kleine taak, maar het zorgt ervoor dat het evenement soepel verloopt.

En laten we de muziekkorpsen niet vergeten. Want wat is een wandeltocht zonder muziek? De organisatie heeft ervoor gezorgd dat er onderweg een paar opzwepende deuntjes te horen zijn om de wandelaars te motiveren en te entertainen.

Kortom, deze tien vrijwilligers zijn de helden van Almkerk. Ze zorgen ervoor dat de kinderen en hun families vier onvergetelijke avonden hebben vol plezier en avontuur. Dus laten we even stilstaan bij de organisatie van de Avond4daagse en voor alle vrijwilligers die dit evenement mogelijk maken. We kunnen niet wachten om volgend jaar weer mee te doen!

Onze Sponsoren

× Live Chat