Laden…

Hieronder vindt u informatie over de Avond4daagse Almkerk.

Wandel mee!

De Avond4daagse Almkerk 2024 wordt gehouden van dinsdag 11 juni tot en met vrijdag 14 juni. Het is een wandelevenement waar jong en oud aan kan deelnemen. Het is niet alleen goed voor uw lichaam, maar ook voor uw geest. Wandelen is een geweldige manier om te bewegen en deel te nemen aan de Avond4daagse Almkerk.

Inschrijven

U kunt zich aanmelden voor de Avond4daagse Almkerk door het inschrijfformulier op onze website in te vullen. De kosten bedragen €5,- per persoon. U kunt ook een groep inschrijven. Begeleiders van de wandelaars hoeven geen inschrijfkosten te betalen, maar krijgen dan ook geen medaille na de vierde wandeldag. Als u wel een medaille wilt, moet u dit aangeven in het inschrijfformulier.

Het is ook mogelijk om tijdens de Avond4daagse 2023 in te schrijven. U kunt dit doen bij onze organisatie die u vindt bij het startpunt. De inschrijfkosten bedragen dan ook €5,- per persoon.

Startpunt

We starten en eindigen op het terrein van “de soos”. Het is raadzaam om op de fiets of te voet te komen vanwege het beperkte aantal parkeerplaatsen. Fietsen kunnen worden neergezet op een speciaal daarvoor aangegeven stuk naast het gebouw. Let erop dat het voetpad bereikbaar blijft voor iedereen. Laat geen rommel achter op het startpunt of tijdens de wandeling. Er zijn toiletten in het soos gebouw die dagelijks worden schoongemaakt.

Starttijden

Dit zijn de vertrektijden van de 3 en 5 km: Dinsdag t/m vrijdag: 18.30 uur

Dit zijn de vertrektijden van de 10 km: Dinsdag t/m donderdag: 18:30 uur, Vrijdag: 18:00 uur

Veiligheid

We doen er alles aan om de Avond4daagse Almkerk zo veilig mogelijk te laten verlopen. Er zijn vrijwillige verkeerstoezichthouders op de routes waar nodig. We willen alle ouders en andere deelnemers aan dit evenement verzoeken zelf ook goed op te letten, op zichzelf maar ook op anderen. Er zijn routes die door de polder gaan. Blijf zoveel mogelijk links lopen, zodat andere weggebruikers kunnen passeren.

Mocht er tijdens de Avond4daagse Almkerk toch iets plaatsvinden waarvan u denkt dat dat anders of beter zou kunnen, dan kunt u ons dit laten weten middels het contactformulier.

EHBO

Elke dag zijn er verschillende EHBO-ers aanwezig die snel ter plaatse kunnen zijn, indien nodig. Tijdens de Avond4daagse Almkerk is er een contactpers

Onze Sponsoren

× Live Chat