Laden…

Eindfeest

Op vrijdag  juni zal er na vier avonden wandelen aansluitend een eindfeest plaatsvinden op het terrein van SJWA De Soos. Tevens zal er deze avond een suprise act aanwezig zijn.

Nadat alle afstanden zich op vrijdag rond 20.00 uur verzameld hebben bij ’t Verlaat in Almkerk, zullen alle lopers zich in één defilé richting De Soos bewegen. Via de Voorstraat zal het defilé zijn weg vervolgen over de Provincialeweg Noord naar het eindfeest. Let op; deze dag kan er al vanaf 18.00 uur worden gestart.

Aangekomen bij De Soos kunt u uw behaalde medaille ophalen bij de aangegeven plaatsen. Heeft u zich niet vooraf ingeschreven? Dan bestaat de kans dat uw medaille wordt nabesteld!

Verder bent u vrij om een lekker hapje te blijven eten bij de Frietwage. Geniet van de muziek die gepaard gaat met de Almkerkse gezelligheid onder het genot van een heerlijk biertje op uw behaalde overwinning. Natuurlijk is er ook gedacht aan de allerkleinste, die kunnen zich vermaken op het springkussen of van een heerlijk glaasje fris die u kunt bestellen aan de bar.

De organisatie feliciteert u met uw behaalde medaille en kijkt uit naar een mooie afsluiting van de Avond4daagse Almkerk .

Onze Sponsoren

× Live Chat